Capo op fret 3, dus eigenlijk in Cm
1
Am maandagmorgen krij 'k het weer ak Em kik het huis verlaat
ka- Am zak onder den arm, 't is nog Em donker dan oep straat
het Dm sta me voor of alles tegen Am mij dan samenspant
en Em tegelijk weur ik dan door e- Am moties Em over- Am mand
Refrein
Am eenzaamheid, 't is Em moeilijk te verwerken
Am eenzaamheid, maar Em niemand die dat ooit zal zien
Dm eenzaamheid, ik Am tracht het te verbergen
en Em niemand, nee Am niemand Em zal da Am zien
2
heel het weekend was kik weer de showman van formaat
de grapjas van de kroeg, ik hield weer iedereen aan de praat
maar nu oep maandagmorgen zo alleen hier in de straat
is er weer da gevoel da 'k denk dat nooit ni overgaat
3
waddat er in mij omgaat d'r weet niemand nikske van
oemda 'k het zal verbergen, zolang dakkik het kan
gevangen door het eigen image, 't is ni te verstaan
maar ne mens met twee gezichten, d'r is niemand mee begaan
| # | Titel | Duur |
|---|---|---|
| 1 | Maandagmorgen | 3:13 |
| 2 | Nacht in de stad | 3:04 |
| 3 | Moeder toe stopt na me zuipe | 3:37 |
| 4 | De kristen-demokraten | 2:07 |
| 5 | Mercie Marie | 4:25 |
| 6 | Den drinker | 4:36 |
| 7 | Vier vrolijke vrienden | 2:44 |
| 8 | Eenzaamheid | 3:44 |
| 9 | Bij ons in de famille | 2:46 |
| 10 | Melkboer | 1:55 |
| 11 | Weerzien | 3:45 |